Super-Pharm zajął pierwsze miejsce w kategorii „Drogeria” w tegorocznej edycji badania Daymakerindex. Łączny wynik 82,3%, będący zbiorczą oceną 12 kluczowych wskaźników obsługi klienta, to gwarancja pozytywnych doświadczeń zakupowych.  

W tegorocznej, ósmej już edycji badania w Polsce, „Tajemniczy klienci” przeprowadzili audyty w sklepach z 18 branż. Drogerie w ogólnym rankingu zajęły drugą pozycję, tuż za perfumeriami.

Drogeria to miejsce, w którym w sposób szczególny liczy się sposób i jakość obsługi klienta. Często przychodzi on po konkretny produkt, ale też wielokrotnie potrzebuje wsparcia w jego wyborze. Mając tego świadomość, dużą wagę przywiązujemy do budowania doświadczonego i kompetentnego zespołu, który odpowie na pytania i pomoże przejść przez całą ścieżkę zakupową

– mówi Anna Siewiera, Customer Service Manager w Super-Pharm.

Wyróżnienie dla drogerii Super-Pharm argumentowano profesjonalizmem, uprzejmością, zaangażowaniem i pozytywnym usposobieniem sprzedawców.

Drogerie Super-Pharm do obsługi klientów podchodzą wielokanałowo. Do aktywnej komunikacji z nimi i zapewnienia im stałego kontaktu z marką, wykorzystuje także kanał online. Za pośrednictwem mediów społecznościowych udostępnia bieżące gazetki promocyjne oraz cykliczne foldery. Stale informuje o nowościach oraz promocjach i ofertach specjalnych, jednocześnie publikując inspiracje i podpowiedzi jak zadbać o urodę oraz co wykorzystać w pielęgnacji i makijażu.

Online wykorzystywany jest także, aby rozwijać format videoczatu, a więc rozmów z ekspertami, w których za pośrednictwem sieci może wziąć udział każdy. Poprzez specjalną aplikację wszyscy chętni mogą przesyłać swoje pytania do specjalistów.

Zależy nam, aby być blisko klienta i służyć mu pomocą oraz podpowiedziami podczas wyboru produktu oraz samego zakupu. Stąd też aktywne działania marketingowe, dzięki którym z najnowszą ofertą klienci mogą zapoznać się poprzez kampanie telewizyjne, radiowe i outdoorowe. Wszystko to wspierane jest obecnością w tytułach prasowych oraz serwisach internetowych, a także aktywną komunikacją w kanałach własnych

– komentuje Anna Siewiera, Customer Service Manager w Super-Pharm.

Więcej na temat najnowszego badania Daymakerindex można znaleźć na stronie: https://www.daymaker.se/pl/daymakerindex/daymakerindex-polska-2017-2/