Natura, jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce, konsekwentnie realizuje przyjętą na początku roku strategię rozwoju marek własnych. Wprowadzanie kolejnych produktów sygnowane jest hasłem „tylko w Natura”. To znak rozpoznawczy nowych marek i zarazem wyznacznik wysokiego standardu, będący obietnicą artykułów o atrakcyjnym stosunku jakości do ceny, wyprodukowanych w całości w Polsce.

Wprowadzenie marek własnych jest konsekwencją intensywnego rozwoju sieci drogerii Natura w Polsce i reagowania na zmieniające się realia rynkowe. Większe portfolio produktowe czyni ofertę Natury jeszcze bardziej zróżnicowaną
i dopasowaną do potrzeb konsumentów.

„Od wielu lat z sukcesem prowadzimy marki makijażowe – KOBO Professional, My Secret i Sensique – które zdobyły uznanie klientek w różnym wieku i zapewniły sobie wysoką pozycję wśród kosmetyków kolorowych. Tendencje rynkowe pokazują systematyczny wzrost sprzedaży i zainteresowania konsumentów markami własnymi, z uwagi na niską cenę popartą wysokimi walorami jakościowymi. Budując ich portfolio chcemy rozwijać asortyment kompleksowo, w wielu różnych kategoriach, m.in.: pielęgnacji ciała, akcesoriów, czy artykułów dla dzieci. Nadal współpracujemy wyłącznie z polskimi producentami, wspierając rozwój rodzimego rynku kosmetycznego i myśli technologicznej” – mówi Arkadiusz, Szczepaniak, wiceprezes zarządu Natura Sp. z o.o.

W lipcu br. w regularnej sprzedaży pojawiły się pierwsze produkty nowej marki Natura Care – trzy rodzaje kremów do pielęgnacji stóp z dodatkiem składników takich jak: ekstrakt z aloesu, masło Shea, czy oliwa z oliwek. Linia poszerzana będzie o produkty wzbogacone o naturalne olejki roślinne i składniki odżywcze, przeznaczone do różnych rodzajów cery, w tym preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała.

W Naturze dostępne są już także produkty marki Milly – papiery toaletowe z czystej celulozy, ręczniki kuchenne, chusteczki, płatki kosmetyczne i patyczki do uszu. Wszystkie wykonane z materiałów delikatnych dla skóry.

Wkrótce do asortymentu dołączą kolejne nowości, w tym produkty odświeżonych marek: OraClinic – do higieny jamy ustnej oraz Intimelle – do higieny intymnej. Wśród nich znajdą się m.in. szczoteczki do zębów, końcówki do szczoteczek elektrycznych, nić dentystyczna, czy linia podpasek, wkładek higienicznych i preparatów do higieny intymnej.

W dalszym ciągu rozwijany jest asortyment marek Seyo i Seyo Men – seria orzeźwiających żeli pod prysznic dla kobiet i mężczyzn oraz mydeł do rąk w płynie – a także akcesoriów Natura Accessories, wśród których znajdują się m.in. pędzle do makijażu, spinki, gumki oraz szczotki.

- Zależy nam, aby Natura była miejscem, gdzie konsumenci znajdą swoje ulubione produkty, dlatego obok nowych marek własnych, w dalszym ciągu będziemy prowadzić sprzedaż artykułów największych międzynarodowych dostawców. Chcemy dać klientom jak największą możliwość wyboru, dążymy do tego, aby Natura była doskonale zaopatrzona w różnorodne kosmetyki. Reorganizujemy istniejące placówki i budujemy nowe nowoczesne drogerie, by wizyta w naszych sklepach była satysfakcjonująca dla klienta zarówno pod względem pozycji asortymentowych, jak i poziomu cen oraz jakości obsługi – dodaje Szczepaniak.