Red Lipstick Monster, Ciocia i Wujaszek Liestyle oraz Karolina Gilon, wyjątkowy manifest, dedykowana strona internetowa i konkurs, w którym trzeba wykazać się kreatywnością. Tak wygląda evreegeneration - najnowszy projekt marki evrēe® dedykowany młodym talentom. W evrēegeneration nie ma ograniczeń! Każdy może zgłosić swój udział w walce o nagrodę główną - wyjazd do USA i nagrody dodatkowe - udział w warsztatach MASTER pod okiem ulubionego influencera.

W swoim najnowszym projekcie marka evrēe® zaangażowała najkreatywniejszych polskich influencerów, by zachęcić młodych ludzi do działania i rozwijania własnych pasji. Każdy influencer reprezentuje jedną kategorię, do której mogą zgłaszać się uczestnicy zabawy. I tak, do wyboru mamy: makijaż, modę oraz lifestyle. Aby zgłosić się do pierwszej kategorii i trafić pod skrzydła Red Lipstick Monster należy „wyszpachlować się na cacy”. Karolina Gilon to opiekunka sekcji moda, gdzie należy wysłać swoją „stylizację w słowiańskim przykucu”. Ciocia i Wujaszek Liestyle to z kolei reprezentanci najbardziej szalonej i szerokiej kategorii w której, aby się zgłosić, trzeba „pokazać jaja” – oczywiście w przenośni. 

„Marka evrēe® w swojej komunikacji zawsze stawiała na ambitnych i młodych ludzi, dlatego też chętnie współpracowała z influencerami. Evreegeneration traktujemy jako pogłębienie tej komunikacji poprzez zaproszenie do zabawy naszych odbiorców i konsumentów" - powiedziała Weronika Kowalczuk, brand manager marki.

Zainteresowana/y? Wejdź na stronę internetową: http://evreegeneration.evree.eu/