#Instaperfekcyjna kampania marki Bielenda

Na początku listopada marka Bielenda rozpoczęła kampanię marketingową, której celem jest promocja nowej linii kosmetyków #InstaPerfect Matt&Clear przeznaczonej do pielęgnacji młodej cery z niedoskonałościami. Jej głównym elementem jest internetowy konkurs na ambasadorkę lub ambasadora każdego z sześciu produktów tej linii wraz z możliwością umieszczenia swojego zdjęcia na opakowaniu wybranego kosmetyku.

Akcja komunikowana jest na opakowaniach kosmetyków #InstaPerfect Matt&Clear, w mediach społecznościowych marki Bielenda oraz na platformie digital wydawnictwa Burda Media Polska. Realizację konkursu wspiera specjalna aplikacja dostępna na stronie www.instaperfect.pl. Z jej pomocą, osoby biorące udział w konkursie, mogą zamieszczać swoje zdjęcia na opakowaniach z linii #InstaPerfect Matt&Clear.

- Przy użyciu aplikacji każda osoba biorąca udział w zabawie, może wstawić selfie na opakowanie wybranego kosmetyku Bielenda, zapisać tak stworzoną grafikę, a następnie udostępnić ją na swoim profilu Instagram i dzięki temu zgłosić się do konkursu. #InstaPerfect Matt&Clear to linia dla młodych konsumentów, dlatego przy jej wprowadzeniu postawiliśmy na niestandardową formułę promocji, a do komunikacji wybraliśmy przede wszystkim media społecznościowe

podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Nagrodzone projekty zostaną opublikowane na łamach magazynu Glamour, a zwycięzcy otrzymają również aparaty fotograficzne Instax Mini oraz zestawy kosmetyków Bielenda. Konkurs trwa do końca grudnia bieżącego roku. Jego rozstrzygnięcie, wraz z wyborem sześciu najlepszych zdjęć, nastąpi w styczniu 2017 roku. Kosmetyki z nowymi fotografiami na opakowaniach trafią na półki w II kwartale przyszłego roku. Akcję, wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne, realizuje agencja Cappuccino Public Relations.