26 października w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, podczas której przedstawiono nowe produkty do pielęgnacji włosów J’aime My marki Franck Provost. Na spotkaniu obecny był sam mistrz Franck Provost, który wraz z Karoliną Gugą brand managerem marki w Polsce poprowadził prezentację.

Zaproszeni goście i przedstawiciele polskiej prasy urodowej poznali historię marki oraz najnowsze kosmetyki do pielęgnacji włosów J'aime my.

Franck Provost działa we fryzjerstwie od 40 lat. Z jego usług chętnie korzystają największe gwiazdy showbiznesu. W tej chwili na świecie funkcjonuje 650 salonów w 30 krajach. 

- Przez ostatnie 40 lat miałem przyjemność oferować wysokiej jakości usługi w moich salonach, indywidualnie dobierać fryzury i kolory włosów, przekazywać swoją wiedzę i doświadczenie oraz dzielić się pasją, którą odczuwam wobec tej profesji. Dziś stworzyłem dla Was: J’aime My – gamę produktów do pielęgnacji włosów, dzięki której mogę nadal pielęgnować swoją bliską więź z Wami, kobietami. Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego, niż widok szczęśliwej kobiety, która czuje się piękna.

- mówi o  Franck Provost o swojej autorskiej marce.

Kosmetyki znajdziecie w sieci Rossmann.