Jedna z kluczowych placówek sieci Natura, przy stacji Metro Centrum w Warszawie, została ponownie otwarta 2 września. Lokal o powierzchni 254,4 m2, po kompleksowej przebudowie, pojawił się w zupełnie nowej odsłonie.

Od zeszłego roku Natura pracuje nad remodelingiem istniejących drogerii i na systematycznym przystosowywaniu wszystkich sklepów do określonego standardu, co ma celu odświeżenie wizerunku spółki. Zmiany dotyczą unifikacji logotypów, palety barw - dominuje zieleń kojarząca się z naturą, przytulności dodają drewniane meble, a także organizacji sali sprzedaży. Pojawiła się przejrzysta nawigacja. Główne kategorie produktowe zostały podzielone na trzy strefy: włosy, makijaż i pielęgnacja, co pozwala klientom sprawniej poruszać się pomiędzy nimi i umożliwia szybsze znajdowanie potrzebnych produktów.

W drogeriach Natura klienci znajdą szeroki wybór kosmetyków do makijażu,  m.in. lubiane i  dostępne w sieci na wyłączność produkty Kobo Professional, My Secret czy Sensique. Kosmetyki do pielęgnacji i higieny ciała, stylizacji włosów, czy różnego rodzaju akcesoria. Na uwagę zasługują też inne  marki własne takie jak: Natura Care, Seyo czy Milly. Stali klienci Natury mogą liczyć na dodatkowe profity przystępując do Klubu Natura. Klubowicze otrzymują specjalne rabaty, mogą brać udział w konkursach czy testować produkty. Do Klubu można zapisać się u konsultantów w drogeriach stacjonarnych.