Na pewno znacie dobrze ten antyperspirant - Nivea Invisible for Black&White. W Polsce sprzedaje się świetnie, a konsumentki cenią go za świetną ochronę, a przy tym za to, że nie pozostawia nieładnych plam na ubraniach. Wkrótce znajdziecie na półkach sklepów ten antyperspirant w nowym wariancie zapachowym - niezwykle świeżym i przyjemnym. A do tego opakowanie zyskało nowy, modny kolor sezonu - "greenery", czyli po prostu świeżutkiej zieleni.

14 grudnia 2016 w Fortach Mokotów w Warszawie odbyła się premiera nowego, zniewalająco świeżego wariantu zapachowego ulubionego antyperspirantu Polek: NIVEA INVISIBLE for Black & White FRESH, który nie tylko zapewnia do 48h ochrony przed poceniem, ale również pomaga Polkom odświeżać look i zadbać o stylizacje od czerni do bieli.

Dziennikarki, jako pierwsze Polki, poznały nowy zapach w czasie kreatywnych warsztatów, które poprowadzili projektant Michał Szulc i ambasadorka linii NIVEA Deo Invisible Maja Sablewska. Michał Szulc pomógł każdej z uczestniczek zaprojektować dla siebie niepowtarzalny element garderoby odświeżający stylizację. W warsztatach uczestniczyły również przedstawicielki marki NIVEA: Martyna Kostrzyńska PR Manager oraz Agnieszka Kolecka Brand Manager, które opowiedziały o tym, dlaczego NIVEA INVISIBLE for Black & White FRESH tak świeżo pachnie i dobrze.