Love Cosmetics Awards 2019 to więcej niż konkurs kosmetyczny. Wybierzemy najlepsze produkty i firmy, które w pełni zasługują na promocję zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Międzynarodowy charakter

Nagroda będzie miała wymiar zarówno ogólnopolski, jak i międzynarodowy. Zrozumiała pod każdą szerokością geograficzną nazwa, klarowna identyfikacja wizualna oraz zaplanowana globalna kampania oparta o profesjonalny anglojęzyczny portal będą promować zwycięskie produkty na największych światowych rynkach kosmetycznych, m.in. USA, Unii Europejskiej, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Japonii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Szwajcarii...

Naszą ideą jest stworzenie pierwszej marki konkursowej "made in Poland" rozpoznawalnej na całym świecie. Nagroda oraz towarzyszące jej działania będą wspierać wizerunkowo nie tylko obiektywnie najlepsze produkty, ale i cały dynamicznie rozwijający się rynek kosmetyczny w Polsce: producentów, dystrybutorów, start-upy i globalne koncerny obecne w naszym kraju.

Wartości

Będzie to konkurs zbudowany na trzech wartościach: jakości, wiarygodności i niezależności. Zgłoszone produkty oceniać będzie profesjonalne jury składające się z wybitnych ekspertów w swoich dziedzinach – rynku, marki, nauki, jakości, social mediów i komunikacji.

Zgodnie z hasłem Konkursu #brand #emotions #quality laureatem może zostać jedynie koncept kosmetyczny, który jest prawdziwą marką, budzi tylko pozytywne emocje i zapewnia konsumentom najwyższą jakość.

Konsument w centrum uwagi

Współczesny rynek kosmetyczny zmienia się z każdym dniem i wymaga nowoczesnych metod komunikacji z konsumentem, podobnie jak kreatywnego promowania marki w kontaktach biznesowych.

Do lamusa odchodzą również odtwórcze nagrody, przyznawane w sztampowych kategoriach. Dziś konsumenta trzeba zaintrygować, zaangażować i zachęcić do odkrywania wyjątkowości oferowanej przez daną markę. Liczy się tylko angażujący przekaz, który zachęca do dzielenia się z innymi.  Love Cosmetics Awards zdefiniuje zwycięzców nie poprzez banalne kategorie produktowe, ale intrygujące skojarzenia stymulujące wyobraźnię konsumenta. Wszyscy przecież doskonale wiemy, że ostatecznie rynkiem rządzi klient – jego emocje, potrzeby i oczekiwania.

Nagrody biznesowe

Za sukcesem firmy konsultingowej Cosmetics Insight Poland oraz portalu WirtualneKosmetyki.pl stoi kilkanaście lat rynkowych doświadczeń jego założycielki - Lidii Lewandowskiej. Zawsze oceniamy rynek z szerokiej perspektywy, a nasze analizy są zawsze pogłębione, rzetelne i obiektywne. Staramy się patrzeć w przyszłość i promować polską branżę kosmetyczną jako wyjątkowy przykład sukcesu całej gałęzi przemysłu po okresie transformacji. Widzimy wciąż tkwiący w niej potencjał rozwoju i już teraz robimy dużo, by szeroko promować tę najpiękniejszą wizytówkę polskiej gospodarki.

Wraz z przedstawicielami najlepszych uczelni, mediów i świata nowoczesnych technologii ocenimy i nagrodzimy nie tylko produkty, ale też firmy, które zasługują na najlepszy korporacyjny PR w Polsce oraz za granicą. To nie będą puste koncepty i niezdefiniowane nagrody specjalne, ale wiarygodnie uzasadnione wyróżnienia promujące inicjatywy, które wykraczają poza rynkowe schematy i naprawdę przekraczają granice.
 

Zgłoszenia do Love Cosmetics Awards 2019 przyjmujemy od 15 października 2018 do 15 stycznia 2019.
Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 23 maja 2019.
Wszystkie szczegóły uzyskają Państwo pod adresem mailowym:
nagroda@wirtualnekosmetyki.pl
 

„Jeśli czują Państwo, że mają w swojej ofercie prawdziwe Love Cosmetics, to już teraz serdecznie zachęcam do udziału w naszym projekcie! Ten znak będzie jasnym komunikatem dla Państwa klientów w Polsce i na całym świecie, że mają do czynienia z naprawdę wyjątkowym produktem oraz godną zaufania firmą!”

Lidia Lewandowska